Dofinansowania w „Trybie uproszczonym 19a” – Mały Grant
Szanowni Państwo,
przypominamy, iż zgodnie z art. 19a ustawy, z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, organizacje pozarządowe mogą ubiegać się o dotację na realizację zadania publicznego Województwa Małopolskiego, poza innymi otwartymi konkursami ofert. Tryb uproszczony 19a - „małe granty” umożliwia organizacją pozarządowym dofinansowanie lub finansowanie zadania o charakterze lokalnym lub regionalnym na terytorium województwa małopolskiego, a nabór odbywa się w trybie ciągłym przez cały rok. Oferta nie może przekroczyć kwoty 10 000 zł, natomiast czas trwania realizacji zadania nie może przekroczyć 90 dni. Łączna wartość środków finansowych przekazanych tej samej organizacji pozarządowej nie może przekroczyć kwoty 20 000 zł w danym roku kalendarzowym.
Warunki, jakie należy spełnić, aby ubiegać się o dotację w ramach trybu „małych grantów” w
Województwie Małopolskim:
- ofertę należy przygotować za pośrednictwem generatora NGO Generator dla organizacji pozarządowych;
- ostateczną wersję oferty przygotowanej w generatorze należy pobrać z tego narzędzie, wydrukować, podpisać przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta i złożyć w jednym egzemplarzu, wybierając jeden ze sposobów: osobiście na dzienniku podawczym w UMWM w Krakowie, w Agendzie Zamiejscowej w Tarnowie lub na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego (z kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta lub podpisem przez profil zaufany);
- wygenerowaną papierową ofertę należy składać nie później niż 14 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia realizacji zadania licząc od następnego dnia po złożeniu papierowej oferty w Urzędzie;
Załączniki wymagane do złożenia z ofertą:
- wypis z Krajowego Rejestru Sądowniczego:
- w przypadku kiedy Oferent nie jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym, do oferty należy, załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego wyciągu z innego rejestru lub ewidencji,
- w przypadku, gdy wyciąg z innego rejestru lub ewidencji, o którym mowa powyżej, nie zawiera informacji o sposobie i/lub osobie (nazwisko/a i funkcja/e) upoważnionej/ych do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, należy załączyć inny dokument (np. statut, uchwała itp.) lub stosowane pełnomocnictwo,
- Załącznik do oświadczenia nr 8 z Informacja o dostępności dla osób niepełnosprawnych (w załączniku do maila).
Po zakończeniu realizacji zadania organizacja składa sprawozdanie wypełnione według instrukcji znajdującej się w załączniku do maila.
Szczegóły oraz wszystkie załączniki dostępne na stronie: Małe Granty.
Dodatkowych informacji udziela:
Zespół Wspierania Inicjatyw Obywatelskich
Kancelaria Zarządu UMWM
tel. 12 61 60 906, 12 61 60 120, 12 61 60 531
e-mail: ngo@umwm.malopolska.pl.
Przypominamy również, iż istnieje możliwość składania ofert w siedzibie Agendy Urzędu Marszałkowskiego w Tarnowie, pod adresem al. Solidarności 5-9, 33-100 Tarnów - I piętro, p. 123, w godz. 8-16. Sekretariat tel. 12 61 60 104.
Wprowadzenie: Marcin Janowiec 23.07.2024 r.