Gmina Gręboszów
Pogoda w Gminie Gręboszów
niedziela
25 lipca
temperatura: 22°C
wiatr: 10,1 km/h
opady: 0,0 mm

Patronat medialny jako narzędzie promocji NGO w mediach. Jak przygotować skuteczną ofertę na sponsoring działań organizacji pozarządowych

Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych zaprasza przedstawicieli małopolskich organizacji pozarządowych na bezpłatne szkolenie „Patronat medialny, jako narzędzie promocji NGO w mediach. Jak przygotować skuteczną ofertę na sponsoring działań organizacji pozarządowych?”, które odbędzie się w dniu 22 marca 2013r. w godz.9:00-15:45 w siedzibie Fundacji Biuro Inicjatyw, przy ul. Krasickiego 18 Ip., w Krakowie.

Podczas szkolenia zdobędziecie Państwo wiedzę z zakresu charakterystyki rynku polskich mediów oraz podstaw ich planowania do określonych celów promocyjnych. Zostaną również omówione mechanizmy funkcjonowania patronatów medialnych i współpracy redakcyjnej. Zapoznacie się Państwo z patronatem medialnym, jako narzędziem promocji organizacji pozarządowych w mediach. Dowiecie się również, w jaki sposób przygotować ofertę sponsorską tak, aby była ona atrakcyjna i dawała duże szanse na skuteczne pozyskiwanie sponsorów. Wszystkie poruszane tematy będą omówione na poziomie praktycznych rozwiązań możliwych do zastosowania w organizacjach. Szkolenie ma charakter warsztatowy, a uczestnicy będą mogli w każdym z bloków skonsultować swoje własne projekty z trenerem prowadzącym zajęcia.

Szkolenie poprowadzi Maciej Migda - trener, doradca i konsultant z zakresu marketingu organizacji III sektora, w szczególności specjalizujący się w tematach związanych z promocją marki, opracowywaniem strategii organizacji oraz planowaniu aktywności marketingowych. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi w agencji eventowej Haxel oraz w Grupie RMF, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Promocji i zarządzał planami marketingowymi marek RMF FM, RMF CLASSIC i RMF MAX.

PROGRAM SZKOLENIA

 

 9:00-10:30

Charakterystyka rynku mediów w Polsce oraz podstawy planowania mediów

10:30-10:45

Przerwa

10:45-12:15

Zasady tworzenie mediaplanu oraz skutecznego dobierania mediów do określonych celów

12:15-12:30

Przerwa

12:30-14:00

Patronat medialny, jako narzędzie promocji NGO w mediach

14:00-14:15

Przerwa

14:15-15:45

Jak pozyskiwać sponsorów do działań promocyjnych – spojrzenie z perspektywy sponsora na oferty NGO

Osoby zainteresowane udziałem w zajęciach prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do dnia 18.03.2012r. na adres anna.rodacka@bis-krakow.pl.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

files/pliki/aktualnosci/2013/03marzec/Patronat medialny jako narzedzie promocji NGO w mediach/1.JPG

files/pliki/aktualnosci/2013/03marzec/Patronat medialny jako narzedzie promocji NGO w mediach/2.JPG

Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych zaprasza przedstawicieli małopolskich organizacji pozarządowych na bezpłatne szkolenie „Patronat medialny, jako narzędzie promocji NGO w mediach. Jak przygotować skuteczną ofertę na sponsoring działań organizacji pozarządowych?”, które odbędzie się w dniu 22 marca 2013r. w godz.9:00-15:45 w siedzibie Fundacji Biuro Inicjatyw, przy ul. Krasickiego 18 Ip., w Krakowie. Podczas szkolenia zdobędziecie Państwo wiedzę z zakresu charakterystyki rynku polskich mediów oraz podstaw ich planowania do określonych celów promocyjnych. Zostaną również omówione mechanizmy funkcjonowania patronatów medialnych i współpracy redakcyjnej. Zapoznacie się Państwo z patronatem medialnym, jako narzędziem promocji organizacji pozarządowych w mediach. Dowiecie się również, w jaki sposób przygotować ofertę sponsorską tak, aby była ona atrakcyjna i dawała duże szanse na skuteczne pozyskiwanie sponsorów. Wszystkie poruszane tematy będą omówione na poziomie praktycznych rozwiązań możliwych do zastosowania w organizacjach. Szkolenie ma charakter warsztatowy, a uczestnicy będą mogli w każdym z bloków skonsultować swoje własne projekty z trenerem prowadzącym zajęcia. Szkolenie poprowadzi Maciej Migda - trener, doradca i konsultant z zakresu marketingu organizacji III sektora, w szczególności specjalizujący się w tematach związanych z promocją marki, opracowywaniem strategii organizacji oraz planowaniu aktywności marketingowych. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi w agencji eventowej Haxel oraz w Grupie RMF, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Promocji i zarządzał planami marketingowymi marek RMF FM, RMF CLASSIC i RMF MAX. PROGRAM SZKOLENIA    9:00-10:30 Charakterystyka rynku mediów w Polsce oraz podstawy planowania mediów 10:30-10:45 Przerwa 10:45-12:15 Zasady tworzenie mediaplanu oraz skutecznego dobierania mediów do określonych celów 12:15-12:30 Przerwa 12:30-14:00 Patronat medialny, jako narzędzie promocji NGO w mediach 14:00-14:15 Przerwa 14:15-15:45 Jak pozyskiwać sponsorów do działań promocyjnych – spojrzenie z perspektywy sponsora na oferty NGO Osoby zainteresowane udziałem w zajęciach prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego do dnia 18.03.2012r. na adres anna.rodacka@bis-krakow.pl. Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Pliki do pobrania Pobierz plik ZAPROSZENIE[1].pdf Pliki do pobrania Pobierz plik FORMULARZ ZGLOSZENIOWY.doc
Gręboszów z lotu ptaka
Urząd Gminy Gręboszów
tel. 14 641 60 02
pozostałe dane kontaktowe